5. třída

Milí páťáci, přeji Vám pěkné a dlouhé letní prázdniny!

Vaše paní učitelka Anežka Stávková.

Děti, které nenastoupí do školy, budou mít nadále úkoly na stránce třídy. Z časových důvodů je rozvrh hodin pozměněn, tudíž předměty nebudou odpovídat rozvrhu, na který jsme byli doposud zvyklí.

Informace o videokonferencích pro tyto děti sem vložím během příštího týdne.

Tedy děti, které jsou doma, sledují denně stránky třídy a plní úkoly pravidelně.

19.6. pá

Čj – říkej Hlásový rozbor těchto slov: ŠKOLA, VYUČOVÁNÍ, ZAHRADA, VÍTEJ (pomůcka: měkká souhláska, krátká samohláska…)

– http://dum.zsamskrovi.cz/cj-test-vy_32_inovace_135

 

M – říkej násobky 70 (nahoru 0 až 700, dolů 700 až 0), 800 (nahoru 0 až 8 000, dolů 8 000 až 0) – zvládneš každý z úkolů pod 20 vteřin?

–  https://www.matika.in/cs/test.php?g_idt=5eeb25b8bc1fc

+scio: https://ib.scio.cz/Test?t=eUNy7w8jf0L68ebJZUpdF6Nf-HK3cIz48Jbnqlrhzmo1

název: Literatura a čtenářská gramotnost – porozumění textu (1. pokus)

___________________________________________________________

18.6. čt Dnes vk 8.30 – učivo Čj, vlastní četba

___________________________________________________________

17.6. st

Čj – SHODA PŘÍSUDKU S NĚKOLIKANÁSOBNÝM PODMĚTEM STEJNÉHO RODU

– čti 132/rámeček

PS 32/1,2 nahoře

– připrav si představení knihy na čt. vk

 

M – scio https://ib.scio.cz/Test?t=dx7Ua2TNrMTa_PWYIq3L1vu2zb_v4HCnbilohXwIDt41

název: Kruh, kružnice – poloměr, průměr (1. pokus)

 

Vl dě – OD TOTALITNÍ MOCI K DEMOKRACII

– čti 46 – 48

– sleduj https://www.youtube.com/watch?v=NfeTN0pi1Yg&list=PLnplwgXmL676ZF4XY6BrbKpRFABnZExbv&index=103

https://www.youtube.com/watch?v=dSb-Z2CZb3M&list=PLnplwgXmL676ZF4XY6BrbKpRFABnZExbv&index=105

https://www.youtube.com/watch?v=ms4dkoCythI&list=PLnplwgXmL676ZF4XY6BrbKpRFABnZExbv&index=111

_______________________________________________________________

16.6. út Dnes vk 8.30

Čj – čti 131/modré rámečky

PS 31/1, 2, 3, 4, 5

 

Vl dě – VÁLEČNÁ A POVÁLEČNÁ DOBA

– čti 43 – 45

– sleduj https://www.youtube.com/watch?v=6LWRYnT9XEg&list=PLnplwgXmL676ZF4XY6BrbKpRFABnZExbv&index=100

https://www.youtube.com/watch?v=9cJ1BVHlhDs&list=PLnplwgXmL676ZF4XY6BrbKpRFABnZExbv&index=101

https://www.youtube.com/watch?v=DMI35Az8kic&list=PLnplwgXmL676ZF4XY6BrbKpRFABnZExbv&index=102

_______________________________________________________________

15.6. po

Čj – SHODA PŘÍSUDKU S PODMĚTEM

– sleduj https://www.youtube.com/watch?v=V3jLqt1SkHE&t=5s

– čti 130/rámečky + 130/1, 2 ústně

131/žlutý rámeček

– 130/3 , 131/4, 131/5 (pouze text) – vše tužkou do učebnice – kontrola út při vk

– piš zápis “5. tř. zápisy + kontrola”

 

M geometrie  – TROJÚHELNÍK

– sleduj: TROJÚHELNÍKY

obecné informace:

https://www.youtube.com/watch?v=ZSrsN2scpUs

druhy:

https://www.youtube.com/watch?v=v2Zo9Qwm2nc

trojúhelníková nerovnost

https://www.youtube.com/watch?v=OHM6BIMryVQ&t=1s

–  tiskni a vypracuj tyto 2 PL trojúhelník

 

Vl dě – TVÁŘ ČESKOSLOVENSKÉ REPUBLIKY

– čti 40 – 42

– sleduj https://www.youtube.com/watch?v=opx0ow6YUOg&list=PLnplwgXmL676ZF4XY6BrbKpRFABnZExbv&index=97&t=0s

https://www.youtube.com/watch?v=80ImRC2ZW8E&list=PLnplwgXmL676ZF4XY6BrbKpRFABnZExbv&index=97

https://www.youtube.com/watch?v=Z_4ygw2Ll24&list=PLnplwgXmL676ZF4XY6BrbKpRFABnZExbv&index=98

https://www.youtube.com/watch?v=wj7lXMDDCtw&list=PLnplwgXmL676ZF4XY6BrbKpRFABnZExbv&index=99

________________________________________________________

12.6. pá  Dnes vk v 8.00

ČJ – PODMĚT – procvič se https://www.skolasnadhledem.cz/game/356

+ čti alespoň 20 min. vlastní četbu

 

M geometrie – KRUŽNICE A KRUH

– sleduj https://www.youtube.com/watch?v=CXOe8qP4nbY

– tiskni a vypracuj tyto 2 PL PL – kružnice a kruh

____________________________________________________

11.6. čt Dnes vk v 8.30

Čj – PODMĚT ROZVITÝ

– 126/2 + rámeček, 126/3 ústně

– PS 28/1, 2, 3 dole

– piš zápis “5. tř. zápisy + kontrola”

 

M geometrie – pracuj v “5. tř. zápisy + kontrola”

 

Vl dě – OPAKOVÁNÍ Č 4. – NA CESTĚ K SAMOSTATNOSTI (2. část)

– 39/a) ústně zodpověz otázky

– 39/b) překresli osu a vyznač na ní jmenované události

____________________________________________________

10.6. st

Čj – PODMĚT NĚKOLIKANÁSOBNÝ

– 125/2 + rámečky

– PS 28/1, 2 nahoře

– piš zápis “5. tř. zápisy + kontrola”

 

M – SŠ 43/12 (spodní řada) – výsledky zkontroluj v “5. tř. zápisy + kontrola”

– procvič se (vyber si jakákoli tři cvičení) http://rysava.websnadno.cz/matematika_5.roc/velka_cisla1.htm

 

Vl dě – OPAKOVÁNÍ Č 4. – NA CESTĚ K SAMOSTATNOSTI (1. část)

– pro zopakování zhlédni tato videa + souběžně procházej 35 – 38 (tučný text, obrázky, mapy)

Češi a Němci

https://www.youtube.com/watch?v=PO_S1GUPrXk&list=PLnplwgXmL676ZF4XY6BrbKpRFABnZExbv&index=93&t=6s

Směřujeme k samostatnosti: 1. sv. válka

https://www.youtube.com/watch?v=CHjv02nwAWc&list=PLnplwgXmL676ZF4XY6BrbKpRFABnZExbv&index=93

+ legie

https://www.youtube.com/watch?v=47akm6F9Hes&list=PLnplwgXmL676ZF4XY6BrbKpRFABnZExbv&index=94

Vznik ČSR

https://www.youtube.com/watch?v=qD8ec7pJ4SY&list=PLnplwgXmL676ZF4XY6BrbKpRFABnZExbv&index=95

____________________________________________________

9.6. Dnes vk v 8.30

Čj – PODMĚT VYJÁDŘENÝ a NEVYJÁDŘENÝ + PODMĚT VŠEOBECNÝ

– 124/1.rámeček, 124/2 ústně

– 124/2. rámeček, 124/3 ústně – kontrola při vk

– piš zápis “5.tř. zápisy + kontrola”

M – SŠ 43/8 (první sloupec) – při vk ústně 2. sloupec

– SŠ 43/12 (horní řada) – výsledky zkontroluj v “5. tř. zápisy + kontrola”

Př – 57 – 58 – opět čti – rychle, zběžně, tučná slova…

– 58 ústně zodpověz 4 otázky dole

__________________________________________________

8.6.

Čj – STAVBA VĚTY:

– čti 123/rámečky, 123/2 – ústně

– procvič se https://www.umimecesky.cz/rozbory-podmet-prisudek-1-uroven/2465

– diktáty – pracuj v “5. tř. zápisy + kontrola”

M – POROVNÁVÁNÍ DES. ČÍSEL

– sleduj https://www.youtube.com/watch?v=CsEiP96c2V0&t=35s

– 42/růž. rámeček, 42/1, 2 + všimni si (ústně)

– 42/3 do uč – kontrola út při vk

Př – ROZMNOŽOVACÍ SOUSTAVA

– čti 57 – 58

– sleduj https://docs.google.com/presentation/d/1LFlL3WnR9-gZztkUhJmejyswpOzDgeGJYlaxIbW7zZg/pub?start=false&loop=false&delayms=3000&slide=id.g2b38a8e6e_00

– sleduj  hlavně od cca 30 sec do 1,30 sec https://www.youtube.com/watch?v=W665jyiTeI8

– sleduj https://www.youtube.com/watch?v=7AtwnfT8vyM

– piš zápis “5. tř. zápisy + kontrola”, zkontroluj v 1. odkazu

_________________________________________________________

5.6.

Čj – PL  dnes POUZE koncovky přídavných jmen (str. 48, 49) Čj – 4. a 5.6.

– zkontroluj ve stejném souboru

M geometrie – opakování: STŘED ÚSEČKY, OSA ÚSEČKY,

ROVNOBĚŽKY A KOLMICE

– sleduj https://www.youtube.com/watch?v=bh-ZBu2Ouj8https://www.youtube.com/watch?v=FD2iRByTfOIhttps://www.youtube.com/watch?v=opnDuKfSPgQ

– vytiskni, rýsuj již probrané učivo – vlep do Sgeometri M – geometrie 5.6.

____________________________________________________________

4.6. Vk v 10.00

Čj – PŘÍSLOVCE: procvič se https://www.pravopisne.cz/2017/03/hledani-prislovce-ve-vete-pravocviko-12/ 

– PL dnes POUZE koncovky podstatných jmen (str 38, 39) Čj – 4. a 5.6.

– zkontroluj ve stejném dokumentu (řešení podle stran – 38, 39)

M – dělení dvojcif. dělitelem https://www.umimematiku.cz/presouvani-pisemne-deleni-2cif-2-uroven/412

– písemné násobení https://www.umimematiku.cz/rozhodovacka-nasobeni-pod-sebou-2-uroven/4520

Př – SVALOVÁ SOUSTAVA

– sleduj prezentaci Svalová soustava (sdílené v mailu)

-projeď uč. 40

– vyzkoušej své znalosti – nejprve pročti PL s řešením, poté ve 2. části (nedoplněné) opět ústně určuj a odpovídej  Svalová soustava – PL, zadání + řešení

– pokud jsi vytiskl, doplň a vlep do sešitu

__________________________________________

3.6.

Čj – koncovky pods. jmen – r. mužský: procvič se https://www.umimecesky.cz/doplnovacka-koncovky-podstatnych-jmen-muzsky-rod-3-uroven/4316

– r. ženský: https://www.umimecesky.cz/strilecka-koncovky-podstatnych-jmen-i-y-zensky-rod?source=explicitKC#

– všechny rody: https://www.umimecesky.cz/doplnovacka-koncovky-podstatnych-jmen-mix-2-uroven/1516

– PŘÍSLOVCE – 120/žl. rámeček, 120/3 ústně

– diktát: pracuj v “5. tř. zápisy + kontrola”

M – sleduj Orientace na ose https://www.youtube.com/watch?v=_9qosHCrH7w

sleduj Zápis stejného čísla https://www.youtube.com/watch?v=Hgo-7HNocic

-ROZKLAD DESETINNÉHO ČÍSLA:

– 40/růž. rámeček, piš zápis “5. tř. zápisy + kontrola”

– 40/3, 5 ústně, 40/4 SŠ – kontrola vk

– 41/7 nejprve sleduj oranž. rámečky, poté piš do uč. des. čísla – kontrola vk

41/8, 9 ústně

Čt/ps – čti alespoň 20 min. vlastní četbu. Pracuj v “5.tř. napiš výsledky”

_____________________________________________________

2.6. Vk v 8.30 

M – sleduj https://www.youtube.com/watch?v=FIbOp2N2psg

https://www.youtube.com/watch?v=Lthn06zjHPo

– 36/všimni si, 37/růž. rámeček

– piš zápis z “5.tř. zápisy + kontrola”

– 37/7, 8, 9, 12 – do uč.

– 40/1 ústně

Čj –  SKLOŇOVÁNÍ ZÁKLADNÍCH ČÍSLOVEK:

116/rámečky – pozor na 7.p. číslovky dva, oba – s dvěma, s oběma!

+ ústně skloňuj ve všech pádech spojení DVA KLICI, PATNÁCT ŽIDLÍ, OBĚ KUŘATA, TŘÍCET ŠEST STOLŮ

– vše procvič v http://dum.zsamskrovi.cz/cj-test-vy_32_inovace_060

Př – KOSTRA – závěr

– pracuj v KOSTI – zadání, zkontroluj v KOSTI – řešení

_________________________________________________________

1. 6.

Čj – ČÍSLOVKY:

– čti 112/žlutý rámeček, 113/druhy,  114/modrý rámeček

procvič se http://dum.zsamskrovi.cz/cj-test-vy_32_inovace_058

– zápis číslovek: pracuj v “5.tř, napiš výsledky”

– řadové číslovky: 114/žl. rámeček, procvič se http://dum.zsamskrovi.cz/cj-test-vy_32_inovace_059

M – DESETINNÁ ČÍSLA

– 32/3, 33/4, 33/5 – přílohu (sepnutá uprostřed učebnice) pouze prohlížej, nestříhej

– pracuj v “5.třída, napiš výsledky” – kontrola při út vk

– 35/8, 9 do uč

– 36/rámeček, 36/3, 4, 5, 6

Př – opakování OPĚRNÁ SOUSTAVA (KOSTRA)

– zhlédni opět https://www.youtube.com/watch?v=UrrfLL5s560 + ukazuj jmenované kosti na PL z pátku

– video navíc https://www.youtube.com/watch?v=QvI2ahdwORw

_________________________________________________

29.5. soubory pro výuku: 

        Dnes vk 12.30

M geometri – opakování:

– zhlédni https://www.youtube.com/watch?v=MThX0sMP2rk

– dle videa https://www.youtube.com/watch?v=3lMQTWthI1o rýsuj do sešitu – narýsované popisuj stejným způsobem. Piš k rýsování i nadpisy, tedy: PŘÍMKA, POLOPŘÍMKA, ÚSEČKA

Př: opakování OPĚRNÁ SOUSTAVA (KOSTRA)

– zhlédni https://www.youtube.com/watch?v=UrrfLL5s560 + prohlédni 37 – 38

– pracuj se souborem KOSTRA 1 – vyplň, zkontroluj v KOSTRA 1 – kontrola

– pracum se souborem KOSTRA 2 – vyplň, zkontroluj v KOSTRA 2 – kontrola

– pokud jsi tiskl, nalep do sešitu

Čt/ps: čti alespoň 20 min. vlastní četbu

_____________________________________________________

28.5.

Čj – ZÁJMENA – zopakuj definici a vyjmenuj zpaměti druhy zájmen

– 109/1 ústně zodpověz a, b, c, e, g, h. Do SŠ napiš k), vyfoť a pošli.

+ SLOH: scio

4. třída Sloh a komunikace – slovní zásoba – 01 (1. pokus)

odkaz zde: https://ib.scio.cz/Test?t=eYuwcOHuCIrZN0xo0AbMseRVCqHKJhQdGFzIYn_8zDI1

M – ZLOMKY

– procvič se http://rysava.websnadno.cz/matematika_5.roc/zlomky/zlomky2.htm

– https://www.umimematiku.cz/rozhodovacka-zlomky-poznavani-2-uroven/7256

– DESETINNÁ ČÍSLA : uč. 32 pozoruj 2. a 3. rámeček + pojmenování desetinného čísla (celá část, desetinná čárka, desetinná část, desetiny, setiny)

33 (1.rámeček) + ústně 33/4 čti des. čísla. Do SŠ piš 33/5.

Př – opakování Opěrná soustava

– pročti 37 – 38 + zápis v sešitě

– zhlédni https://www.youtube.com/watch?v=UrrfLL5s560

= příprava na pátek – práce s PL

____________________________________________________________

27.5. Dnes procvičování ve 12.30 

Čj – opakování VYJMENOVANÝCH SLOV: říkej postupně všechna vyjmenovaná slova a na prstech ukazuj jejich SD

– opakování SLOVNÍ DRUHY – https://www.umimecesky.cz/tetris-slovni-druhy?source=search

– ZÁJMENA zopakuj druhy (uč. 102) + pravidla skloňování 103 (žlutý rámeček) + sebou / s sebou (104 (modrý rámeček)

– procvič druhy https://www.umimecesky.cz/rozrazovacka-zajmena-druhy-2-uroven/351

– procvič mě/ mně https://www.umimecesky.cz/doplnovacka-me-mne-samostatne-zajmeno-ja-2-uroven/4022

+ čtení/psaní: čti alespoň 20 min. vlastní četbu

M – písemné násobení pod sebou https://www.umimematiku.cz/presouvani-nasobeni-pod-sebou-2-uroven/85

– pyramidy https://www.matika.in/cs/test.php?g_idt=5ecbb3a69c4cc

– scio:

4. třída Sčítání, odčítání a násobení (1. pokus)

zde adresa: https://ib.scio.cz/Test?t=_x3qLHvCF65XJUTO7fywJAjeaGpbrMpkAMLitAHyFFQ1

__________________________________________________________

26.5.

Čj – SLOVESA – opakování mluvnických kategorií sloves – os, číslo, způsob, čas.

– čti nadpisy a rámečky 87 – 97, orientuj se v již známém učivu

– procvič se v souhrnu https://zsbcupice.cz/hot-potatoes/cesky-jazyk/4.rocnik/slovesa1/index.htm

M – opakování

– lehké, počítej rychle https://www.umimematiku.cz/rozhodovacka-nasobeni-viceciferne-1-uroven/8730

– těžší: https://www.umimematiku.cz/rozhodovacka-nasobeni-viceciferne-2-uroven/6629

_________________________________________________

25.5.

Čj – SLOVESA – procvič se https://www.umimecesky.cz/rozbory-urcovani-slovesa-2-uroven/3317

– čti 85 rámeček Určitá a neurčitá slovesa, dále jednoduché a složení tvary

– vyzkoušej se na co nejvíce cvičeních https://zsbcupice.cz/hot-potatoes/cesky-jazyk/4.rocnik/slovesa2/index.htm

10.3.

Milí páťáci i rodiče.

Na každý den sem budu vkládat úkoly odpovídající vyučovacím hodinám toho dne. Vše postupně DENNĚ plňte, přesně dle pokynů. Ústně – ústně, zapiš – zapíšeš, vypočítej – vypočítáš, přečti – přečteš… Do psaných cvičení z učebnice vždy barevně zaznač, čemu jsi neruzuměl. Cvičení z PS ČJ plň svědomitě! Po kontrole z klíče znovu projeď chybné odpovědi, nepochopené barevně zaznač. Po návratu do školy barevné projíždíme.  Zápisy do Vl a Př přepisuj, texty v učebnici pročítej, látku si osvojuj. Nebudeš-li něčemu rozumět, napiš na mail a zkontaktujeme se. Procvičuj stále! Ano, jsi doma, ale buď k sobě přísný a zodpovědný.

POZOR!!! Páťáci, hrajme kolíkovku i mimo budovu školy: Každé pondělí, středu a pátek zadám různorodý úkol navíc – vyhraď si v úkolníčku místo, kam si budeš zaznamenávat smajlíky. Pokud úkol splníš, zaznač smajlíka. 1 úkol – 1 smajlík, tedy max. 3 smajlíky za týden.  Po návratu do školy vyhodnotíme a kolíky posuneme. Nezapomeň, že máš moji důvěru, že budeš snaživý i poctivý! Držím Ti palce.

POZOR! ve volných chvílích procvičuj formou testů, doplňovaček, her…

INTERNETOVÉ ODKAZY K PROCVIČOVÁNÍ: Odkazy k procvičování

UPOZORNĚNÍ PRO děti a RODIČE: Ucelené zadání DÚ je vloženo vždy do 8.00 daného dne. Pokud se zde objeví úkoly na příští dny a vy se je rozhodnete plnit nebo opisovat, prosím, zkontrolujte v tento čas úplnost zadání. Vždy sledujte “UČIVO NA…” zda jste v dobrém termínu. Děkuji.

Na maily rodičů, jejichž děti nastoupí 25.5. do školy, byly zaslány podrobnější informace.   Rodičům nepřihlášených dětí – zde budu pravidelně vkládat domácí úkoly a informace o výuce.

____________________________________________

UČIVO NA PÁ 22.5.

Čj – autoři Kouzelných lesů zveřejněni – viz. “5.tř.napiš výsledky”. Blahopřeji jim ke 3 kolíkům!

     – procvič se, dnes 2. a 3. část http://dum.zsamskrovi.cz/cj-test-vy_32_inovace_107

     – PS 27/2, 4 (nepřepisuj – pouze vyznač ZSD)

M – 13/1, 2, 6

____________________________________________________

UČIVO NA ČT 21.5., VK 8.00 – 1. SKUPINA, 8.30 – 2. SKUPINA

Čj – Přibyl poslední 5. Les, můžete doplnit tipy (5.tř, napiš výsledky). Zítra se dozvíte správná jména. 

     – vše až po vk: PODMĚT VYJÁDŘENÝ, NEVYJÁDŘENÝ a VŠEOBECNÝ:

     – podívej se znovu na Přehled Pod a Př. – červeně zaznačené nové učivo PODMĚT A PŘÍSUDEK – PŘEHLED

     – dodělej PS 27/1

     – vyzkoušej se – pouze hledej přísudek a podmět způsobem, který jsme se naučili při vk http://dum.zsamskrovi.cz/cj-test-vy_32_inovace_107

M – 12/11 a 13/3, 10 (horní řada)

Vl dě – VZNIK ČESKOSLOVENSKÉ REPUBLIKY (ČSR):

          –  zhlédni https://www.youtube.com/watch?v=qD8ec7pJ4SY&list=PLnplwgXmL676ZF4XY6BrbKpRFABnZExbv&index=96&t=3s

          – čti 38

          -zhlédni https://docs.google.com/presentation/d/1MErv4Ml4zKuAiO9QvwtyeL09QvDjznaXNQFcv52nCqg/pub?start=false&loop=false&delayms=3000&slide=id.i0

          – piš zápis “5.tř. zápisy + kontrola”. Zkontroluj v odkazu výše.

_____________________________________________________

UČIVO NA ST 20.5., VK: Aj 11.00 – 12.00 

                                            procvičování Čj – 9.00,  M – 9.45.

Čj – v “5.tř.napiš výsledky” jsou vloženy čtyři Kouzelné lesy. Malíři získají hned 3 kolíky navíc a na vás je, abyste uhodli jejich jména – své tipy můžete napsat do tabulky. Správné odpovědi prozradím později.

      – vygumuj celou učebnici

     – prohlédni si učivo včerejší vk: PODMĚT A PŘÍSUDEK – PŘEHLED

     – procvič se a všímej si přísudků (je hasičkou = tvar slovesa být + jméno) https://www.umimecesky.cz/rozbory-podmet-prisudek-1-uroven/2394

     – PS 26/1

M – procvič se http://rysava.websnadno.cz/matematika_4.roc/m4_jednotky_casu1.htm

http://rysava.websnadno.cz/matematika_4.roc/m4_rovnice_scitani_odcitani.htm

Př – projdi znovu uč 54 – 56 + zápisy

     – piš do sešitu: SMYSLOVÁ A HORMONÁLNÍ SOUSTAVA – OPAKOVÁNÍ, splň

test Př – test – S a H soustava – zadání. Pracuj sám a poctivě – kontola ve čt při vk.

Vl ze  – OBYVATELSTVO- čti 63 druhou část + Už víme, že.

           – Zhlédni https://www.youtube.com/watch?v=9sz_GPTPmgw

           – piš zápis v “5. tř. zápisy + kontrola”

___________________________________________________

UČIVO NA ÚT 19.5., VK 8.30 – 1. SKUPINA, 9.15 – 2. SKUPINA

Čj – VELKÁ POCHVALA VŠEM ZAPOJENÝM DO “DOKONČUJEME POHÁDKU”. v “5.tř. odměny = kolíky” jsou uděleny kolíky. Dnes si v “5.tř, napiš výsledky” přečtěte, co jste společně vymysleli. Zajímavé.

Najde se někdo, kdo nakreslí Tajuplný les podle Vašeho popisu? Nabízím  až 3 kolíky! Termín odevzdání do středy včetně – ať ve čtvrtek můžeme tipovat kreslíře.

– čti 123/žluté rámečky

– (až po vk) PS 26/2, 3.

M – vypočítej PL (můžeš vepisovat přímo do dokumentu) a DNES pošli p. asistentce M – PL, 19.5.

________________________________________________

UČIVO NA PO 18.5.

Čj – dnes dokončujeme pohádku v “5.tř, napiš výsledky”. Můžeš ještě něco připsat.

PŘÍSLOVCE: 122/3 a) ústně – říkej také otázky, kterými se na daná příslovce zeptáš – zkontroluj v “5.tř zápisy + kontrola”

– STAVBA VĚTY: shlédni nasdílené video (odkaz v mailu – posláno 17.5.)

– piš zápis z “5.tř zápisy + kontrola”

– 123/1 slabě do uč – pouze vyznačit ZSD – kontrola út  při vk

M – 12/2,6,7. Zkontroluj.

Př – HORMONÁLNÍ SOUSTAVA – čti 56.

– napiš zápis “5.tř.zápisy + kontrola”

__________________________________________________

UČIVO NA PÁ 15.5.

Čj – podívej se do “5.tř.napiš výsledky” na opravu 121/4. 

     – Dokončujeme příběh, pracuj v  “5. napiš výsledky”. 

     – scio:  https://ib.scio.cz/Test?t=S84tXLg-s2KTDJyYLub09oInUNzSEA0J9Kf2EXBkt-s1

pokud by někomu nešel odkaz scia otevřít, zde píši název testu: 

5. třída Mluvnice – pravopis – předpony, předložky a koncovky (1. pokus)

M – scio: https://ib.scio.cz/Test?t=CsxwIR_R8-wf2KmMtknc_COZgoJWFT57Hj_H_DrhEE41

pokud by někomu nešel odkaz scia otevřít, zde píši název testu: 

5. třída Číselná osa do 1000 – 01 (1. pokus)

_____________________________________________

UČIVO NA ČT 14.5., VK 8.00 – 1. SKUPINA, 8.30 – 2. SKUPINA

                                              + 13.30 PROCVIČOVÁNÍ Čj

Vážení rodiče, prosím, abyste se vyjádřili, zda Vaše dítě nastoupí do ZŠ od 25.5., a to napsáním na můj mail nejpozději do 18.5. Nezapomeňte uvést zájem o obědy (přihlašujete sami online) a  školní družinu. Děkuji. 

Čj – PŘÍSLOVCE: PS 25/2

– 122/2 do uč, zkontroluj v “5. tř. zápisy+kontrola”

M – 12/1,3,4 – zkontroluj

Vl dě – 36 – 37 – čti nadpisy + tučná slova, obrázky.

– opět zhlédni 1. světová válka:  https://www.youtube.com/watch?v=CHjv02nwAWc&list=PLnplwgXmL676ZF4XY6BrbKpRFABnZExbv&index=93

– zhlédni Legie: https://www.youtube.com/watch?v=47akm6F9Hes&list=PLnplwgXmL676ZF4XY6BrbKpRFABnZExbv&index=94

– piš zápis v “5.tř.zápisy + kontrola”,  zkontroluj  v https://docs.google.com/presentation/d/1Yb_KKDDojg2Bz7IzvPeYppfOmnYUZ1QNyU-4faH5O7A/pub?start=false&loop=false&delayms=3000&slide=id.i40

___________________________________________

UČIVO NA ST 13.5., VK: Aj 11.00 – 12.00

Čj – PŘÍSLOVCE:  – PS 25/2 nahoře, 25/1,2 dole – zkontroluj.

– 121/4 pracuj podle zadání v “5.tř.napiš výsledky”.

M – procvič se https://www.matika.in/cs/test.php?g_idt=5ebaf59cdbc19

https://www.matika.in/cs/test.php?g_idt=5ebaf5d5b5b59

Př – 54 – 55 – pročítej jednotlivé smysly – “rychleji” – nadpisy + tučná slova, obrázky. K tomu souběžně sleduj https://docs.google.com/presentation/d/1W9xv8ZVEzxfmCQwo7U3XqvmdFzWY6vuTZmYQqEeIAPo/pub?start=false&loop=false&delayms=3000&slide=id.i0.

– piš zápis “5.tř.zápisy + kontrola” zkontroluj v odkazu výše

Vl ze – HOSPODÁŘSTVÍ – čti 63 horní část + zhlédni https://www.youtube.com/watch?v=Yx5Dh8WJcSc

– piš zápis “5.tř.zápisy + kontrola”

_______________________________________________

UČIVO NA ÚT 12.5., VK 8.30 – 1. SKUPINA, 9.00 – 2. SKUPINA

                                              + 13.30 PROCVIČOVÁNÍ M

ČJ – PŘÍSLOVCE: videokonference + piš zápis v “5.tř, zápisy + kontrola”

– PS 25/1 (nahoře).

M – 8/1, 9/5 – zkontroluj

________________________________________________________

UČIVO NA PO 11.5., VK 10.00 – 1. SKUPINA, 10.30 – 2. SKUPINA

ČJ – zopakuj si číslovky dva, oba: https://www.umimecesky.cz/vpisovacka-sklonovani-cislovky-dva/289

– 118/2 – pracuj podle zadání v “5.tř. napiš výsledky”

M – 6/5,6,8 – zkontroluj v “5.tř. zápisy + kontrola”

Př – SMYSLOVÁ SOUSTAVA: – čti 54 – 55, všímej si obrázků s popisy                                                – zhlédni https://docs.google.com/presentation/d/1W9xv8ZVEzxfmCQwo7U3XqvmdFzWY6vuTZmYQqEeIAPo/pub?start=false&loop=false&delayms=3000&slide=id.i40

– zajímavost – optické klamy, nelaikuj, pouze zhlédni: https://www.youtube.com/watch?v=TPOkCwsrM8E a https://www.youtube.com/watch?v=LZFXZG0gzIM

___________________________________________

UČIVO NA ČT 7.5.

Čj – PS 24/1

– PS 24/2, 3 – pozor: ve 2. cvičení piš celé věty, ve 3. cvičení piš číslovky, NE číslice! Tato dvě cvičení vyfoť a DNES pošli

M – do SŠ 8/8, 9 a 9/7. Zkontroluj.

Vl dě – čti znovu zápis Češi a Němci.

– čti 36 – 37, zhlédni https://www.youtube.com/watch?v=CHjv02nwAWc&list=PLnplwgXmL676ZF4XY6BrbKpRFABnZExbv&index=93

– zhlédni, přiložená videa  pouze dobrovolná (zápis příští týden) https://docs.google.com/presentation/d/1Yb_KKDDojg2Bz7IzvPeYppfOmnYUZ1QNyU-4faH5O7A/pub?start=false&loop=false&delayms=3000&slide=id.i0

____________________________________________________________

UČIVO NA ST 6.5. Dnes videokonference (vk): 1.skupina 8.30 – 9.30, 2.skupina 9.30 – 10.30

Čj – (úkol nemusíš plnit do času vk.)

     – PS 23/5

M – 6/1 do SŠ, zkontroluj.

Vl ze – zopakuj si: čti zápis Rostliny a živočichové Evropy + sleduj mapu na str.61.

          – 62/čti Už víme, že

          – 62/”zopakujte ve skupinách” – nadepiš do sešitu “62/opakování”, vyber si z uvedených šesti skupin pouze dvě – nadepiš jejich číslo a splň je. Vyfoť a dnes pošli.

___________________________________________ 

UČIVO NA ÚT 5.5. Dnes videohovor: Aj: 10.00 – 11.00, procvičování M pro pozvané žáky: 13.30 – 14.00

Čj – procvič se (celkem 3 úrovně) a výsledné skóre vepiš do “5.tř.napiš výsledky” https://www.umimecesky.cz/tetris-druhy-cislovky-zakladni-radove-druhove-nasobne?source=search#

    – PS 23/2, 4

    – scio: https://www.sciodat.cz/Testings/Test/Preview?testDefinitionId=2657&testingId=455

M – procvič se (stačí dva hrozny): https://www.matika.in/cs/test.php?g_idt=5eb078549a75e

Př – (středeční Př.přesunuta na dnešek z důvodu zítřejšího online testu)

     – opakování: KOŽNÍ a NERVOVÁ SOUSTAVA – čti zápisy + zároveň shlédni uč.51 – 53 (nečti  celý text, ale pouze nadpisy, obrázky s popisy). Pokus si zapamatovat co nejvíce informací. 

     – procvič se (dobrovolné): http://rysava.websnadno.cz/prirodoveda_5.roc/kuze.htm

http://rysava.websnadno.cz/prirodoveda_5.roc/nervova_soustava.htm

___________________________________________________

UČIVO NA PO 4.5. Dnes videohovor: 1. skupina 14.30, 2. skupina 15.00 – nachystej Př

Čj – procvič se v druzích číslovek: https://www.skolasnadhledem.cz/game/642

– SKLOŇOVÁNÍ ZÁKL. ČÍSLOVEK: 116/1 ústně (odp: základní), 116, 17/čti oranžové a modré rámečky

– piš zápis “5.tř.zápisy + kontrola”

– PS 23/1

–  116/2 do uč. + nadepiš číslo pádu – kontrola videohovor

M – 3/13 (čtyři zbylé příklady ze spodní řady), 4/12 (tři zbylé příklady), 5/3 (zapsat JEN zlomkem) – zkontroluj v “5.tř.zápisy+kontrola”

Př – SŠ splň online test Př test – oběhová a dýchací soustava stejně jako ve středu při videohovoru, pracuj poctivě a samostatně – kontrola videohovor

_______________________________________________

UČIVO NA ČT 30.4.

V “5.tř. odměny=kolíky” vidíš hodnocení včerejšího online testu z Př.

Čj – PS 22/2, 3. Pozn.: řadové číslovky stovek se píší dohromady, např. řadová 521. = “pětistý dvacátý první”, ale základní 521 = “pět set dvacet jedna” se píše zvlášť. Není potřeba znát – vysvětluji, protože ve cv. 22/2 se to objeví.

    – 115/8 pouze text – tužkou do uč. doplň za číslovky řadové tečku – zkontroluj v “5.tř. zápisy + kontrola”

                  + do SŠ a) – napiš číslovky + urči jejich druh. Zkontroluj.

    – včerejší Dú PS 22/5 “5.tř.napiš výsledky” – vítězem je Filip Č. a Prokop, kteří jediní porozuměli zadání. Kluci, vepište dnes červeně ze SŠ do tabulky svá spojení s číslovkami, ohodnotím kolíky.

M – vyplň PL a pošli p. asistentce M – PL 30.4.

Vl dě – čti 35, zhlédni https://www.youtube.com/watch?v=PO_S1GUPrXk&list=PLnplwgXmL676ZF4XY6BrbKpRFABnZExbv&index=92

          – piš zápis “5.tř. zápisy + kontrola”

___________________________________________

UČIVO NA ST 29.4. Dnes videohovor: 10.30 – 11.15 – Aj

                                                                  1. skupina 14.30, 2. skupina 15.00 – nachystej Čj, Př

ČJ – SŠ 114/5, 6, kontrola “5.tř. zápisy + kontrola”

      – ŘADOVÉ ČÍSLOVKY: čti 114/žlutý rámeček, 114/7  pouze čti a všímej si řadových číslovek.

      – PS 22/5 + číslovku podtrhni, dále do “5. tř. napiš výsledky” napiš pouze počet tebou najitých slov či spojení

      – scio: https://www.sciodat.cz/Testings/Test/Preview?testDefinitionId=1979&testingId=455 – po vyplnění testu nutno kliknout na “ukončit”, aby se ti zobrazilo hodnocení a já viděla, že jsi test splnil. Splň test do videohovoru.

Př – opakování: TRÁVICÍ a VYLUČOVACÍ – čti zápisy + zároveň shlédni uč.46 – 48 a 50 (nečti  celý text, ale pouze nadpisy, obrázky s popisy). Pokus si zapamatovat co nejvíce informací. 

     – procvič se:  http://rysava.websnadno.cz/prirodoveda_5.roc/traveni.htm

http://rysava.websnadno.cz/prirodoveda_5.roc/mocova_soustava.htm                            

M – http://rysava.websnadno.cz/matematika_4.roc/m4_rovnice_scitani_odcitani.htm do “5.tř. napiš výsledky” napiš výsledek v procentech.

__________________________________________________________________

UČIVO NA ÚT 28.4.

dnes 13.30 doučování M pro žáky s pozvánkou

Čj – DRUHY ČÍSLOVEK + číslovka/číslice, řadové číslovky – piš zápis v “5.tř.zápisy + kontrola”

– PS 21/1 ne e), 21/2. 22/1.

–  procvič se http://rysava.websnadno.cz/ceskyjazyk_5.roc/cislovky1.htm

M – uč. 3. díl: 3/13 (4 příklady z první řady), 4/10, 4/12 (první 4 příklady) – zkontroluj.

______________________________________________________

UČIVO NA PO 27.4. Dnes videohovor: 1. skupina 14.30, 2. skupina 15.00 – nachystej Čj, M, Př

Čj – dnes pošli Popis prac. postupu, pokud jsi tak neučinil v pátek

     – V “5.tř.napiš výsledky” je vložena ještě jedna čarodějnice od Daniela – podívej se, jak se mu povedla – oceňuji i jeho práci třemi kolíky.

     – ČÍSLOVKY: – 112/1 – čti text, čti znovu pouze číslovky.

                              – 112/čti žlutý rámeček + piš zápis “5.tř.zápisy+ kontrola”

                              – 112/2 do uč. – kontrola videohovor

                              – 113/čti modrý a oranžový rámeček – vysvětlíme  ve videohovoru                  

M – nachystej si již M 3. díl.

     – procvič se https://skolakov.eu/matematika/4-trida/prevody-jednotek/jednotky-hmotnosti/prevody-jednotek-hmotnosti-typ2/priklady1c.htm

Př – opakování: OBĚHOVÁ SOUSTAVA a DÝCHACÍ SOUSTAVA – čti zápisy + zároveň shlédni uč.41 – 42 a 43 – 45 (nečti  celý text, ale pouze nadpisy, obrázky s popisy). Pokus si zapamatovat co nejvíce informací.  

                           – Vyzkoušej se http://rysava.websnadno.cz/prirodoveda_5.roc/krevni_obeh.htm

http://rysava.websnadno.cz/prirodoveda_5.roc/dychani.htm

_______________________________________________________

UČIVO NA PÁ 24.4. dnes 9.30 videokonference Aj

Čj    – Zajímají Tě jména autorů čarodějnic? Chceš poznat, jaký máš odhad ve výtvarné výchově svých spolužáků? Tady jsou výsledky: Čarodějnice 1 – Šimon, Čarodějnice 2 – Martin. Kluky chválím a uděluji 3 kolíky.

POPIS PRACOVNÍHO POSTUPU (111): ústně 111/1, 2 + a) kontrola “5.tř.zápisy+kontrola”

– 111/3 ústně dvakrát – podruhé čti nahlas pouze slovesa + čti žlutý rámeček

– pracuj v “5.tř. zápisy+kontrola” – doplň tabulku Co děláme? (vytiskni a vlep nebo opiš do S sloh – pokud nemáš – na papír, označ, uschovej, potom vlepíš)

– piš zápis do S sloh

– čti Recept na jahodové knedlíky

– říkej ústně alespoň dva recepty podle osnovy

– PS 20/1 – vyfoť, pošli do po 27.4. včetně

M – procvič se http://rysava.websnadno.cz/matematika_4.roc/m4_rovnice_scitani_a_odcitani_sneznamou.htm

https://www.matika.in/cs/test.php?g_idt=5ea18e17b7c6c

__________________________________________________________________

UČIVO NA ČT 23.4. dnes 13.30 doučování Čj pro žáky s pozvánkou

Čj –  v “5.tř.napiš výsledky” jsou vloženy dvě čarodějnice. Malíři získají hned 3 kolíky navíc a na vás je, abyste uhodli jejich jména – své tipy můžete napsat do tabulky. Čarodějnice jsou očíslované, tak tipy nepopleť. Správné odpovědi prozradím později.

SŠ včerejší online diktát + “5.tř. napiš výsledky” – napiš chyby a jejich zdůvodnění + diktát vyfoť a pošli. Ti, kteří splnili podle zadání ihned po videu (poslat a hlavně do tabulky opravit chyby), mají 1 kolík.

– PS 19/1 a 20/3 – při zařazování ke správnému druhu si pomoz tabulkou v uč. 102. Dále 19/2.

– PS 20/4 – pozor: My (my všichni), mi (moje osoba), takový (doplň si “mladý”).

M – SŠ 57/7,8 a 60/1,2. zkontroluj v “5.tř. zápisy+kontrola”

– slabě do uč. 58/5. Zkontroluj.

Vl dě – str.34 – OPAKOVÁNÍ 3. ČÁSTI UČEBNICE – NA CESTĚ K OBČANSKÉ SPOLEČNOSTI:

– listuj stranami 25 – 33 + čti nadpisy kapitol, prohlížej obrázky, zorientuj se v probraném učivu

– 34/b: do sešitu překresli osu (lépe vertikálně – a vyznač na ní jmenované události (nápověda v c) – kontrola v “5.tř. zápisy + kontrola”

____________________________________________________________________

UČIVO NA ST. 22.4.                     Dnes videohovor: 1. skupina 14.30, 2. skupina 15.00 – nachystej Čj + M

Čj – pohádka: Přečti Dokončujeme pohádku v “5.tř. Napiš výsledky”. Chválím Vás všechny, kteří jste se zapojili!!! Dali jste dohromady opravdu zajímavý příběh – odměnila jsem Vás kolíkem.

– dobrovolný DÚ – namaluj ježibabu přesně podle popisu, vyfoť, pošli. Nasdílím foto spolužákům.

– 109/2 (ne a, b)- tužkou do uč. + nad zájmena napiš pomocná ukazovací zájmena začínající na T. Ukázka v “5.tř.zápisy + kontrola” – kontrola VIDEOHOVOR

– 110/4 (ne a), 5, 6 – kontrola VIDEOHOVOR

M – dnes poslat úkoly ze včerejší geometrie!

– zahrej si https://www.matika.in/cs/test.php?g_idt=5e9f4ccc1c86d.

Př – zopakuj si: přečti znovu zápis Nervová soustava

– čti 53 celé, poté pouze nadpisy a tučný text + tím vzpomínej na přečtené a uvědomuj si souvislosti.

– ústně zodpověz 4 otázky dole

Vl ze – zopakuj 60: čti pouze tučný text + ukazuj na mapě. Přečti dole “Už víme, že:”

– ROSTLINY A ŽIVOČICHOVÉ:

– čti 61 + shlédni https://docs.google.com/presentation/d/1kn15aqXLwxJvDXHMOSMluFLHg6Y_cuCljtFpv53_w28/pub?start=false&loop=false&delayms=3000&slide=id.i0

–  dobrovolné: vyzkoušej se http://rysava.websnadno.cz/vlastiveda_5.roc/evropa_rostliny_zivocichove.htm

– piš zápis v “5.tř. zápisy + kontrola”, zkontroluj v odkazu výše

_________________________________________________________

UČIVO NA ÚT 21.4.

Čj – dnes dokončujeme pohádku v “5.tř.napiš výsledky” – můžeš ještě vepsat

– procvič se https://www.umimecesky.cz/tetris-zajmena-osobni-privlastnovaci-ukazovaci-tazaci-vztazna-neurcita-zaporna?source=explicitKC#

– pouze 2. cvičení – http://rysava.websnadno.cz/ceskyjazyk_5.roc/zajmena1.htm 

– PS 19/1, 2, 3. Pozn.: U cv. 2 nadepiš nad doplněná zájmena pomocná ukazovací zájmena. Př. viz “5.tř. zápisy + kontrola”

M – OPAKOVÁNÍ GEOMETRIE – vše do sešitu geometrie nebo na velký bílý papír. Nadepisuj stranu a cvičení, poté vše vyfoť a pošli – do zítra – středy 22.4.:

– 59/1

– 59/2 (narýsuj tabulku, doplň dle vzorců).

– 59/3 – nezapomeň na zápis, výpočet, odpověď

– 59/6 – první 4 příklady (učivo v uč. na str. 25)

– 59/7

– 59/9

_________________________________________________________

UČIVO NA PO 20.4. Dnes videohovor: 1. skupina 14.00, 2. skupina 14.30 – nachystej Čj uč + SŠ.

Zadání DÚ do Aj plňte vždy v út, st, pa. Najdete ho v dokumentu “Anglický jazyk 5”. 

Čj – Stále vymýšlíme pohádku v “5.tř. napiš výsledky” do zítra. Rozvineme pohádku dále? Vymyslíš ještě popis ježibaby? Ve st. pohádku uzavřeme.

– procvič se – pouze 1. cvičení – http://rysava.websnadno.cz/ceskyjazyk_5.roc/zajmena1.htm

– procvič se (připomínám: př: Uviděl ___ (ona), ukaž na holku – uviděl “tu”- krátké, proto Uviděl JI – krátké i) https://www.pravopisne.cz/2014/12/pravopis-zajmen-nini-jiji-2-10/

– 107/1 do uč. – kontrola videohovor

M – do uč 57/3,4 a 58/1, 2 – zkontroluj v “5. tř. zápisy + kontrola”

– SŠ 57/5, 6 – zkontroluj

Př – NERVOVÁ SOUSTAVA: – čti 52.

– shlédni https://docs.google.com/presentation/d/1e111bD3vLCJxDi7Eez0nfa5soe4j0vfr-aj15wTp0ek/pub?start=false&loop=false&delayms=3000&slide=id.i0

– napiš zápis “5. tř. zápisy + kontrola”, zkontroluj ho v odkazu výše.

______________________________________________________________________

UČIVO NA PÁ 17.4.

Čj – PS 18/ 4, 5, 6.

– zapoj se do hry Dokončujeme pohádku v “5.tř. napiš výsledky”

– čti alespoň 15 minut vlastní knihu

M – chválím včerejší snahu v poměrně těžkém online cvičení – zkontroluj kolíky v “5.tř. odměny = kolíky”. Pokud jsi ještě neposlal PL, pošli dnes!

– SŠ 55/11 a 57/1, 2 – zkontroluj v “5.tř zápisy + kontrola”

– 55/12 do uč. zkontroluj

_______________________________________________________

UČIVO NA ČT 16.4.

Čj – 104/4  do uč., ne a) + vepiš navíc číslo pádu! – kontrola videohovor

– 105/oranž.rámeček – vyskloňuj zájmena. 106/9 do uč., ne a) + vepiš navíc číslo pádu! – kontrola videohovor

– piš zápis “5.tř. zápisy + kontrola”

– 106/10 do uč. ne a) – kontrola videohovor

M – procvič se a do “5.tř. napiš výsledky” napiš počet chyb https://www.umimematiku.cz/rozhodovacka-nasobeni-viceciferne-2-uroven/6581

– vypočítej PL a pošli p. asistentce do zítra včetně M – PL 16.4.

Vl dě – 32 – 33 čti nadpisy + tučný text, dávej si tak dohromady souvislosti z minulé četby a zápisu

– 33 – čti Z – zajímavost o Národním divadle + shlédni https://www.youtube.com/watch?v=k_z4YtLXAWo&list=PLnplwgXmL676ZF4XY6BrbKpRFABnZExbv&index=88&t=4s

__________________________________________________

UČIVO NA ST 15.4.

ČJ – procvič se http://rysava.websnadno.cz/ceskyjazyk_5.roc/zajmena1.htm

http://kaminet.cz/ces/pravopis/ja2.php

– PS 18/1, 2, 3

M –

Vl ze – PODNEBÍ EVROPY: čti 60, podívej se na https://docs.google.com/presentation/d/1utku1gKctQXQhKP3r7-qtz9xk7K4M-PYuv8s27M22bA/pub?start=false&loop=false&delayms=3000&slide=id.i0

– ZÁPIS: Vytiskni (nebo opiš) a doplň informace z “5.tř. zápisy + kontrola” a zkontroluj v odkazu výše

– vyzkoušej se http://rysava.websnadno.cz/vlastiveda_5.roc/evropa_podnebi.htm

Př – KOŽNÍ SOUSTAVA: opakování: přečti zápis v sešitě + čti 51 + odpověz na dvě otázky dole

– procvič se http://rysava.websnadno.cz/prirodoveda_5.roc/kuze.htm

_____________________________________________________________

UČIVO NA ÚT 14.4.     dnes videohovor: 1. skupina 14.30, 2. skupina 15.00

ČJ – zopakuj si druhy zájmen (102)

SKLOŇOVÁNÍ OSOBNÍCH ZÁJMEN (od uč. 103):

– 103/1 ústně,  kontrola “5.tř. zápisy + kontrola”

–  103/vyskloňuj zájmena JÁ, TY, SE (oranžový rámeček) + 103/2 slabě do uč., kontrola “5.tř. zápisy + kontrola”

– 103/ čti žlutý rámeček + 103/3 slabě do uč. – kontrola společně při videohovoru

– 104/5 čti modrý rámeček + doplň do uč. dvě věty – kontrola společně.

M – zahrej si https://www.umimematiku.cz/pexeso-cisla-slovne-2-uroven/703

– SŠ 51/16, 17, zkontroluj v “5. tř. zápisy + kontrola”

__________________________________________________

UČIVO NA ST 8.4.

ČJ – vyjmenuj druhy zájmen (102 a SŠ)

– do uč 102/1 (zkontroluj “5.tř. zápisy + kontrola”)

– PS 17

M – počítej ZPAMĚTI všechny nabízené příklady, počet chybných výpočtů napiš do “5.tř. napiš výsledky” a chybné příklady vypočítej do SŠ  https://www.umimematiku.cz/rozhodovacka-nasobeni-viceciferne-1-uroven/6582

Př –  zopakuj Vylučovací soustavu: uč. 50 tučný modrý text dole +  ústně odpověz na 3 otázky dole

– KOŽNÍ SOUSTAVA: čti polovinu str.51 (po První pomoc) + závěrečný tučný text dole v modrém rámečku, prostuduj obrázek kůže.

– zápis “5.tř. zápisy + kontrola”, vytiskni (opiš), vyplň, co víš. Zkontroluj v https://docs.google.com/presentation/d/1WX5cQ9xRfyF24NMuMcv1zE6bHV-KsOTl5lAmt_-IqUw/pub?start=false&loop=false&delayms=3000&slide=id.i23

Vl ze: SŠ + příruční mapa: Čti zápis vodstvo, ukazuj na mapě čtené oceány, moře, řeky, zálivy, jezera.

______________________________________________________________________

UČIVO NA ÚT 7.4. 

Dnes online 2.setkání: 1.skupina 16.00, 2.skupina 16.30 – NACHYSTEJ SI: ŠS M, ŠS Čj, uč Čj, PS Čj, psací potřeby.

ČJ – PRO VŠECHNY VELKÁ POCHVALA ZA VÍKENDOVOU ČETBU A ZÁPIS ČASU DO SDÍLENÉHO DOKUMENTU!

– PS 16

– čti 102/tabulka + SŠ opiš zápis “5tř. zápisy+kontrola”, nebo vytiskni tady a vlep Druhy zájmen – tabulka

– Pokus se zpaměti naučit vyjmenovat druhy zájmen

M – zábavné pexeso: procvič se https://www.umimematiku.cz/pexeso-poradi-operaci-zavorky-1-uroven/716#

– SŠ, pokud potřebuješ mezivýpočty, piš je do sešitu, a postupně počítej https://www.umimematiku.cz/rozhodovacka-poradi-operaci-zavorky-2-uroven/9179

Inf – připomeňte si funkci SUMA, http://excel-navod.fotopulos.net/funkce-suma.html

      – zkuste tuto funkci využít na praktickém příkladu, např. domácího rozpočtu

_______________________________________________________

UČIVO NA PO 6.4.

ČJ – kdo ještě nevložil název knihy do “5.tř.napiš výsledky”, vloží. Kdo vložil již v pátek, dopíše počet minut za víkendouvou četbu.

– listuj uč. 101 – 110 a orientuj se v nadpisech – abys věděl, co nás čeká (děláváme ve škole)

– 101/1 ústně + čti žlutý rámeček

– Do uč. 101/3 a)ano, b) ne. Zkontroluj podle “5.tř.zápisy + kontrola”, do “5.tř.napiš výsledky” napiš chyby se zdůvodněním. Uč. vygumuj.

– Piš zápis  “5.tř.zápisy + kontrola”

M  – 45/17 poslední 3 příklady,

– 49/12, 14

– 49/13 všech 5 příkladů z  horní řady. Vše zkontroluj “5.tř.zápisy + kontrola”

Př – Všechny moc chválím za poctivé vypracování DÚ III.opakování, všichni jste to měli správně. Někteří dokonce nad rámec zadání odpověděli na všech 14 otázek. Pochvala patří všem! Udělovala jsem kolíky.

– čti 50

– prohlédni VYLUČOVACÍ SOUSTAVA – výuková prezentace https://brumlik.estranky.cz/clanky/prirodoveda/5.rocnik/clovek.html 

– vyzkoušej se, když nevíš, používej nápovědu https://brumlik.estranky.cz/file/778/vylucovani.htm

– piš zápis “5.tř. zápisy + kontrola”

__________________________________________________________________

UČIVO NA PÁ 3.4.

Připomínám: Do dnešního dne platí poslání dvou DÚ ze středy.

ČJ – odpočineme si – budeme pouze číst vlastní knihu.

– vyplň v tabulce “5.tř.Napiš výsledky” první 2 políčka. Čti i o víkendu a za každý den si zapamatuj (nebo hned do tabulky zapiš) celkový čas četby (za pátek, sobotu, neděli). V posledním okénku tedy budou sečtena 3 čísla za 3 dny (např. 20 + 30 + 60 = 110 min) – tzn. 20 minut jsem četla v pátek, 30 v sobotu a 60 v neděli. Celkem 110 min. Všichni se snažme! Pokud dočteš, zapiš do čten. deníku a klidně rozečti další.

M  Geom.:

– zopakuj si vzorce pro výpočet obvodu a obsahu čtverce a obdélníku. o =_____, S = _______. Jak budeš při výpočtu postupovat? Zopakuj na slovní úloze: (Do Sgeometrie nebo na čistý papír): Narýsuj čtverec PRST o straně a = 45 mm. Vypočítej jeho obvod a obsah.  Opiš, narýsuj, vypočítej. Kontrola postupu “5.tř. zápisy + kontrola”.

– 3.4.G, originál. Obvod a obsah čtverce a obdélníku– vytiskni nebo překresli do sešitu, vypočítej, zkontroluj z “5.tř.zápisy + kontrola”.

– dobrovolný úkol: procvič se a napiš výsledná procenta “5.tř. Napiš výsledky” http://rysava.websnadno.cz/matematika_5.roc/obsah_ctverce_obdelniku1.htm.

______________________________________________________________________

UČIVO NA ČT 2.4.

ČJ – Procvič se https://www.skolasnadhledem.cz/game/994 

                         https://www.skolasnadhledem.cz/game/6

 

M – SŠ 43/15, 45/17 prvních 5 příkladů – zkontroluj v “5.tř. zápisy + kontrola”

VL dě  – dobrovolné: zopakuj si události kolem r. 1848 v následujícím křížovce, dnes na ně budeme navazovat (pokud nevíš, použij “nápovědu”) http://rysava.websnadno.cz/vlastiveda_5.roc/07_politicke_probuzeni.htm

– opět shlédni https://www.youtube.com/watch?v=U1K0esnwkUI&list=PLnplwgXmL676ZF4XY6BrbKpRFABnZExbv&index=87&t=0s.

– čti 32 – 33. Vytiskni nebo opiš zápis “5.tř. zápisy + kontrola”

______________________________________________________________________

UČIVO NA ST 1.4.

UPOZORNĚNÍ PRO děti a RODIČE: Ucelené zadání DÚ je vloženo vždy do 8.00 daného dne. Pokud se zde objeví úkoly na příští dny a vy se je rozhodnete plnit nebo opisovat, prosím, zkontrolujte v tento čas úplnost zadání. Vždy sledujte “UČIVO NA…” zda jste v dobrém termínu. Děkuji.

POZOR: Na školní maily jsem Vám, páťáci, poslala pozvánku na videohovor (přes google – hangouts Meet), a to na čt. 2.4. (jedna skupina 17.00 – 17.30, druhá 17.30 – 18.00) – čas uvedený na pozvánce v mailu je stejný, pouze v AJ (PM = čas po poledni). Je dobré předem vyzkoušet, jak půjde kamera a zvuk. V daný čas klikněte na pozvánce k videokonferenci na pokyn připojit se k Hangouts Meet. Věřím, že možné komplikace spolu zvládneme a uvidíme se i uslyšíme. Těším se na Vás.

ČJ – https://www.umimecesky.cz/tetris-slovni-druhy?source=explicitKC#  – procvič se

– 100/1, 2, 3 – ústně

– PS: 15/1 – osnovu můžeš použít podle učebnice 100/3, nebo si ji uprav. PS vyfoť, pošli do pá 3.3 na mail.

 

M – PL M PL 1.4. vyplň, pošli p.asistentce – damborska@zstgmcejkovice.cz

 

Př – znovu se procvič v pyramidě https://www.zdrava5.cz/pro-deti/hry/pyramida.

– SŠ: Stopni si 10 minut – během tohoto času zkus napsat co nejvíce odpovědí na otázky z uč. 49/III. opakování, listuj sešitem i učebnicí. Spravedlivě se oznámkuj :o).

– Poté vyplň a pošli III opakování (uč. 49) – nebo piš do sešitu a pošli na mail – do pá. 3.3.

 

Vl ze – ukazuj na příruční mapě Evropy moře, řeky a jezera z tohoto odkazu, alespoň dvakrát: + https://docs.google.com/presentation/d/1tpSqRBhCZhJZEHDkV8KemgsnuQ3CTk_9OsDIsooxfg4/pub?start=false&loop=false&delayms=3000&slide=id.i56 .

– opiš zápis “5.tř.zápisy + kontrola”

– přečti str. 59 druhý modrý rámeček a”Už víme, že:”

_________________________________________________________________

UČIVO NA ÚT 31.3

Info: Kontroluj obdržení kolíků v “5.tř. odměny = kolíky”. PL do M –  Zda tisknete, uschovávejte, přinesete do školy. AJ – info od p. uč. Chytilové – založila googlový dokument, na který vás pozvala přes mail. Sledujte ho dle rozvrhu.

ČJ – http://rysava.websnadno.cz/ceskyjazyk_5.roc/cj5_predlozka_s_z.htm – obě dvě cvičení.

PS 14/4

SŠ 99/5 – kontrola viz “5.tř. zápisy + řešení”. Jedno pořekadlo si vyber a do sešitu vysvětli.

Přečti si a zasměj se 99/6.

M – https://skolakov.eu/matematika/4-trida/prevody-jednotek/jednotky-casu/prevody-jednotek-casu/priklady1c.htm první 2 cvičení (součet chyb z obou cvičení uveď do tabulky “5.tř. napiš výsledky”)

SŠ 41/14 – 5 příkladů ze spodního řádku, 43/12 – 3 příklady ze spodního řádku. Zkontroluj “5.tř.zápisy + kontrola”

_________________________________________________________________

UČIVO NA PO 30.3.

ČJ – SŠ 99/3 (a ne, b ano – piš proto ob řádek) – vyfoť, pošli. PS14/2. PS14/3 – i/y zkontroluj, do “5.tř. napiš výsledky” oprav chyby se zdůvodněním (opět zaznačeno zeleně).

Čt/PS – čti min. 20 minut knihu dle vlastního výběrů, příští týden budeme zapisovat čtenářský deník.

M – PL PL matematika – 30.3. – kontrola “5. tř. zápisy + kontrola”. Pokud některému cvičení nebo výsledku nebudeš rozumět, napiš o radu p. asistentce: damborska@zstgmcejkovice.cz

Př – čti 47 – 48. Procvičuj se – klikni na odkaz a dále na “pyramida” https://www.zdrava5.cz/pro-deti/hry/pyramida. Napiš krátký zápis “5. tř. zápisy + kontrola”

______________________________________________________________________

UČIVO NA PÁ 27.3.

Protože někteří mají problémy s rychlostí PC a tím pádem otevíráním dokumentů – zjednodušuji: Z dokumentů “5.tř. ČJ zápisy + kontrola” a “5.tř. M zápisy + kontrola” od zítřejšího dne bude jeden: ” 5.tř. zápisy + kontrola” Bude obsahovat všechny předměty.

Pomůcka: v dokumentu “5.tř napiš řešení” vždy zeleně zvýrazním zadání pro každý den, zjednoduším tím vaši orientaci.

SLÁVA – jedna z tabulek v dokumentech je vyplněna celá!! To znamená, že už všichni spolužáci navštívili tyto dokumenty, seznámili se s nimi a upravili je. Proto naše práce na DÚ od zítra už jistě pofrčí. Nabídka vysvětlení a pomoci z mé strany stále platí, tel. viz mail.

od. p. uč. Chytilové – odkaz k procvičování www.jazyky-online.info

 

M – SŠ 41/14 (5 příkladů z prvního řádku), 43/12 (3 příklady z prvního řádku), 43/14 – kontrola viz. “5.tř. zápisy + kontrola”

Procvič se: https://www.skolasnadhledem.cz/game/3269

ČJ – podm. způsob (uč.97, PS 13) není učivem 5 tř. – ve škole bychom probrali, v této situaci nelze – vynecháváme.

– PS 13/1 dole (ne b, d) – do “5.tř napiš výsledky” napiš opravu pouze i/y se zdůvodněním (např. nůžkami – koncovka ami…), ne pouze počet chyb.

– bajka – viz”5.tř. napiš výsledky”

________________________________________________________________

UČIVO NA ČT 26.3.

ČJ – v dokumentu “5. tř. napiš výsledky” si zkontroluj včerejší vymýšlení sloves (úplně dole).

Uč 96/5 – doplň do uč., zkontroluj podle “5.tř. ČJ zápisy + kontrola”. Do “5. tř. napiš výsledky” napiš buď pouze počet chyb, pokud zvládáš psát na PC, napiš chybná slova se zdůvodněním (Př. do rosy (jako do ženy)). Uč. vygumuj.

M – do SŠ uč. 41/11,13. kontrola “5. tř. M zápisy + kontrola”.

Vl dě – shlédni https://www.youtube.com/watch?v=U1K0esnwkUI&list=PLnplwgXmL676ZF4XY6BrbKpRFABnZExbv&index=87&t=0s a https://www.youtube.com/watch?v=k_z4YtLXAWo&list=PLnplwgXmL676ZF4XY6BrbKpRFABnZExbv&index=87.

– přečti uč. 32 – 33

VZKAZ OD P. UČ. ŠOLKOVÉ: výzva k aktivitě

_____________________________________________________________________

UČIVO NA ST 25.3.

ČJ SŠ – vytvoř si tabulku a urči mluvnické kategorie těchto sloves: seděli, noste, přijdu, zanesli jsme, počkej, posadíme se, zametá. Vypl%n tabulku v “5. tř. napiš výsledky”.

– čti vlastní četbu alespoň 20 min.

M – PL Matematika – PL 25.3. – vytiskni, přepiš nebo vyplň, vypočítej, řešení “5. tř. M zápisy + kontrola”

Př – uč 46 – 47 znovu projeď tučný text po Zásady správné výživy. Vyplň Př – trávicí soustava, kontrola viz https://docs.google.com/presentation/d/1N4aalnadYbWEE5gYeAX4KPwf29zf2tM1TErfXO72pA4/pub?start=false&loop=false&delayms=3000&slide=id.i29

Vl ze – čti uč 58 – 59, projdi https://docs.google.com/presentation/d/1tpSqRBhCZhJZEHDkV8KemgsnuQ3CTk_9OsDIsooxfg4/pub?start=false&loop=false&delayms=3000&slide=id.i16, procvič se http://rysava.websnadno.cz/vlastiveda_5.roc/evropa_reky.htm, zápis Sladké vody příští týden.

_________________________________________________________________________

UČIVO NA ÚT 24.3.

ČJ – 95/3 – pouze text- vyhledej prvních 7 sloves a napiš je do sešitu v rozkaz. způsobu, viz tabulka  ČJ – zápisy, cvičení + správná řešení.  Kontrola o stranu níže. ČJ – PS 12/2,3,4.

Aj – viz mail

Inf – řečíst na  http://excel-navod.fotopulos.net/formatovani.tabulek.html formátování tabulek buněk v excelu, kdo máte možnost prakticky si to v programu Excel zkuste. 

M – rozklikni sdílený dokument (M – zpětná vazba), který ti přišel na mail, najdeš odkaz na cvičení a tabulku s našimi jmény. Cvičení si udělej. Dokument vidí všichni spolužáci a všichni do něho můžou psát – jak? Ke svému jménu jednoduše napiš, kolik procent jsi měl ve cvičení a pouze dokument zavři. Vše se uloží samo. Vyzkoušej, tímto způsobem bychom se mohli povzbuzovat, jak nám práce jde. Dokument nemusíš pokaždé hledat v mailu, ale i vpravo nahoře – aplikace Google, dále “disk” či “dokumenty”. Zkoušíme, učíme se.

____________________________________________________________

UČIVO NA PO 23.3.

ČJ – SŠ nadpis ROZKAZOVACÍ ZPŮSOB. uč. 95/četba žlutý rámeček. SŠ 95/2 – přečti a přepiš pouze rozkaz. slovesa – kontrola ČJ – zápisy, cvičení + správná řešení . PS 12/1.

ČJ – četba vlastní knihy – alespoň 15 min.

M – G – 1. Narýsuj úsečku CD, která měří 75 mm. Pomocí kružítka sestroj její osu o. Na ose vyznač střed úsečky S (viz. 38).  2. Narýsuj úsečku MN, která měří 9 cm. Sestroj jeí osu a střed úsečky. Dále narýsuj kružnici k (S, r = 45 mm). Na kružnici zvol libovolně bod O a narýsuj trojúhelník MNO. Jestliže jsi rýsoval správně, je tento trojúhelník pravoúhlý. Zvol na kružnici k další dva libovolné body a narýsuj opět pravoúhlé trojúhelníky.

Př – TRÁVICÍ SOUSTAVA. 46 – 48 četba (po Skladování potravin). Shlédni https://docs.google.com/presentation/d/1N4aalnadYbWEE5gYeAX4KPwf29zf2tM1TErfXO72pA4/pub?start=false&loop=false&delayms=3000&slide=id.i0 vyzkoušej se v textu níže http://rysava.websnadno.cz/prirodoveda_5.roc/traveni.htm Zápis ne

KOLÍKOVKA – Pusť si písničku https://www.youtube.com/watch?v=Nqd6t1inhCg z ČJ PS 12/1 sleduj text a zkus tleskat na VŠECHNA slovesa

______________________________________________________________________

UČIVO NA PÁ 20.3.

AJ –
1. poslech CD – pracovní sešit 47/4 – pouze tabulku
Doplň budovu ve městě a spoj s odpovědí.
2- Napiš si slovíčka – bez výslovnosti- 5D – poslední slovo je WRONG
ČJ – ČAS MINULÝ, uč. 93/1 – ústně – kontrola ČJ – zápisy, cvičení + správná řešení. Rámeček str 94 – pozor na 2. osobu SES… do SŠ zapiš 94/2 a vyčasuj slovesa z tohoto cvičení pouze v této osobě, kontrola v souboru.
POZOR DÚ – 94/4 – na mail stavkova@zstgmcejkovice mi pošli POUZE slovesa z tohoto cvičení  pod sebou ve správném pořadí a osobě dle zadání ze závorky, do neděle 22.3.
PS 11 (nemusíš 11/1 e).
ČJ sloh – zadání na celý víkend –
92 – dopis – 92/1 a) + zápis viz soubor, + DÚ PS 10/1 – dopis dole. Vyber si jedno téma a napiš dopis dle struktury z uč. 92/1 a) – pošli na mail do neděle 22.3.
M – 37/8 čti nahlas, zaznač do uč., kontrola  , SŠ 37/9 kontrola viz. soubor, SŠ 37/10,11  kontrola viz. souborM – zápisy, cvičení + správná řešení. Procvič se http://rysava.websnadno.cz/matematika_5.roc/miliarda1.htm – co nejvíce cvičení, jsou zajímavá
KOLÍKOVKA: Vyzvi k jakékoli společenské hře (např. stolní – aktivity, osadníci, dostihy a sázky, pexeso, černý petr…) členy rodiny, zajrajte si ji. Do úkolníčku si poznač, která hra to byla a kdo všechno hrál.

_____________________________________________________________________

UČIVO NA ČT. 19.3.

ČJ – ČAS BUDOUCÍ, uč 91/6 do uč, kontrola viz  ČJ – zápisy, cvičení + správná řešení, PS 10/1, 2, 3, 4 nepiš diktát, pouze a).

M – 36/6 ústně + “všimni si”, 37/růžový rámeček – přečti a opiš do SŠ, 37/7 SŠ – piš čísla pod sebe, kde můžeš škrtnout nuly, napiš bez nich za rovná se viz M – zápisy, cvičení + správná řešení

Vl dě – opakování: 30 – 31 projeď tučná slova, pokus se dávat dohromady souvislosti z minulého čtení celého textu. Ústně zodpověz otázky  str. 31. Přečti zápis v sešitě. Procvič se http://rysava.websnadno.cz/vlastiveda_5.roc/10_hospodarsky_rust.htm

_________________________________________________________________________

UČIVO NA ST. 18.3.

ČJ –  ČAS BUDOUCÍ , uč. 90/1, 2, 3 – ústně 4 – ústně (kontrola dle uč. 34)

M – 36/ růžový rámeček, 3, 4 – ústně. SŠ 36/2, 5 (kontrola viz M – zápisy, cvičení + správná řešení)

PŘ – 44 – 45 přečti text První pomoci + závěrečný modrý rámeček. Odpověz ústně na otázky 45 dole. Znovu čti části dýchací soustavy (str.43) a ukazuj je na obrázku.

VL ze – zopakuj Vodstvo Evropy Slané vody + ukazuj na přílohové mapě (Povrch a vodstvo Evropy, nebo v uč. 55) všechny oceány, moře, zálivy a průlivy.  Opakuj znovu, uč se na mapě v rychlosti hledat Jaderské moře, Atlantský oceán, Baltské moře… Řeky a jezera příští týden. Zopakuj Povrch (opět ukazuj, tentokrát  světadíly, poloostrovy, ostrovy, pohoří, nížiny.)

AJ středa 18.3.
1. přečti si všechny texty, které jsme měli známkovat
2. pracovní sešit str. 77 – vysvětlení 5.2 – zopakuj si there is/there are
3. pracovní sešit str. 47/cv. 2 – otázky a odpovědi podle obrázku

Inf- připomeňte si ZÁKLADNÍ OVLÁDÁNÍ EXCELU, http://excel-navod.fotopulos.net/zaklad.html do sešitu vypsat jak do buňky psát, jak upravit obsah, jak buňku kopírovat nebo vyjmout a uložit udělanou práci

 

KOLÍKOVKA – Ustel nenápadně postele všem členům domácnosti. Pokud si každý stele sám, zkus být rychlejší. Udělej to tajně. Přiznej se, jen pokud se zeptají.

________________________________________________________________________

UČIVO NA ÚT 17.3.

ČJ –  ČAS PŘÍTOMNÝ 89/4 , 8 – ústně, PS 9/1 text + a, 9/2, 3, 4, 5.

M SŠ –  35/13 kontrola M – zápisy, cvičení + správná řešení , SŠ 35/14

Aj – mail rodičů

Procvič se http://rysava.websnadno.cz/ceskyjazyk_5.roc/cj5_predlozka_s_z.htm, http://rysava.websnadno.cz/ceskyjazyk_5.roc/koncovky_podstjmen1.htm

___________________________________________________________________________________ 

UČIVO NA PO. 16.3.

ČJ – četba SLOVESA – OZNAMOVACÍ ZPŮSOB, uč. 88 – 94 (pouze žluté rámečky, pro přehled, bez 92), zápis ČJ – zápisy, cvičení + správná řešení , čas  PŘÍTOMNÝ 88/1 ústně, 2 ústně + a, c – ústně

M SŠ – 35/11 (kontrola M – zápisy, cvičení + správná řešení ), 12 – pozor na přednost dělení a násobení před + a – .

PŘ – přečíst 43 – 44 (po První pomoc) – při popisu Z čeho se skládá ukazuj na obrázku.  Prohlédni https://docs.google.com/presentation/d/1RUX_rOlAJ8eyPIWe8hnWg6vNz_m9TyXad4rXcfBSeWg/pub?start=false&loop=false&delayms=3000&slide=id.i0

Zápis + obrázek (viz. Př – učivo)

KOLÍKOVKA – udělej doma nějakou práci, do které se Ti děsně nechce. Poznač do úkolníčku, o co šlo.

_________________________________________________________________________

UČIVO NA PÁ. 13.3.:

Aj – Pracovní sešit 46/1 – popsat obrázky, Pracovní sešit 47/3 – podle obr. ve cv.2 doplň předložky

ČJ – uč.87 – četba žlutý text, zápis viz ČJ – zápisy, cvičení + správná řešení   , uč. 87/2 a, b, c, e- ústně. PS 8 Slovesný způsob – cv. 1, 2. Procvič se na dvou cvičeních –http://rysava.websnadno.cz/ceskyjazyk_5.roc/slovesny_zpusob1.htm

M – 35/6, 7, 8, 9 – ústně, kontrola viz M – zápisy, cvičení + správná řešení, procvič si dělení – http://rysava.websnadno.cz/matematika_5.roc/pametne_deleni_se_zbytkem.htm, a sčítání http://rysava.websnadno.cz/matematika_5.roc/pisemne_scitani1.htm

Př – (náhrada za chybějící výuku tohoto týdne) – opět přečíst uč. 41 – 42 a zápis v sešitě. Ústně si zodpovědět na otázky 42 dole. Najít na internetu obrázek srdce a namalovat do sešitu (možno i řez srdce, viz. uč 42).

KOLÍKOVKA: 3krát oběhnout nejbližší ulici, avšak min. 10 minut, můžeš střídat chůze – běh – skoky.

______________________________________________________________________________________________________________________________________

UČIVO NA ČT. 12.3.:

ČJ – 85 přečíst žlutý text, 85/2 – pozor, v zadání “říkejte”. 86 přečíst žlutý text, (modrý vynechat) + zápis viz. příloha ČJ-12.3.

M – 34 /čti text růžový a žlutý, 34/4 SŠ.

Vl dě – zopakuj si učivo na videu (dějiny udat. č. národa, díl 84):  https://dejiny.ceskatelevize.cz/211543116230084/

– přečti si 30 – 31, projeď si https://docs.google.com/presentation/d/1P2BMCEnnuklVKkfZekzut7YJmLNkQSB-C4E_0nayUVI/pub?start=false&loop=false&delayms=3000&slide=id.i0

– opiš zápis: dějepis – 12.3.

Adresa školy

Základní škola T. G. Masaryka Čejkovice, okres Hodonín, příspěvková organizace
Školní 800
696 15 Čejkovice

kontakty

518 362 503, 606 629 364
zs.tgm@centrum.cz
info@zstgmcejkovice.cz
jidelna@zstgmcejkovice.cz
www.zstgmcejkovice.cz
Datová schránka ID: 22cpep7

iŠkola.cz - přihlášení


< 2020 >
Červenec
PoÚtStČtSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031